Jsem tvůrce

Tahle věta mne naplňuje novou odpovědností. Náhle cítím v srdci klid. Jsem svobodná. Jsem volná. Věřím, že zase bude líp.

Jsem Tvůrce svých myšlenek, slov a činů.

Navzdory tomu, že vše vypadá jako dílo náhody, je mým výtvorem.

To, jak se cítím, jak sama k sobě promlouvám, jak se k sobě chovám.

Jaké přitahuji situace. Jak se mnou jednají druzí. Jaké věci se dějí v mém životě.

Jaké věci a lidi toužím ve svém životě mít.

Čím jsem pro sebe, čím pro druhé?  

Jakou pohodu vytvářím, v takové žiji.

Jaké myšlenky vysílám, takové se mi vracejí.

Jakou frekvenci ladím ve svém nitru, takovou přitahuji navenek.

Klid a mír se rozhostil v mém srdci.

Mám pocit, že se po dlouhé době ledového spánku, probouzím.

JSEM ZASE DOMA.

V místě, kde se dotýkají všechny bytosti světla.

V místě, kam nedoléha hluk dnešního světa.

V místě, kde se rodí svět nových myšlenek a život vzkvétá.

 

Autor: Eva Sádecká | úterý 24.1.2017 22:45 | karma článku: 8,19 | přečteno: 216x
  • Další články autora

Eva Sádecká

Pampeliška

19.4.2024 v 14:54 | Karma: 0

Eva Sádecká

Hlídej lásku

17.4.2024 v 7:15 | Karma: 3,73

Eva Sádecká

Pro radost

17.4.2024 v 4:57 | Karma: 0

Eva Sádecká

Hýčkej se

16.4.2024 v 23:55 | Karma: 0

Eva Sádecká

Jahodový medvídek

15.4.2024 v 13:16 | Karma: 0