Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co se zdálo medvídkovi

Méďa usnul, jen co jsme mu s mámou dali pusu na čumáček. Vypadal tak šťastně. Skoro jsem mu záviděl. Mně se spát ještě nechtělo. A tak jsem přemýšlel, copak se mu asi může zdát...

Když jsem viděl, jak slastně oddechuje, zahřál mě takový příjemný pocit, že jsem tu pro něj a on pro mne. 

A pak jsem usnul také. 

Stala se zvláštní věc, přišel jsem na návštěvu do snu mého medvídka. Byl jsem úplně potichu, abych ho nevyrušil.

Kdo ho chce slyšet?

Méďa se vydal do lesa, hledat med. Že si pochutná. Byl celý natěšený, zvesela si vykračoval po cestičce a dokonce si zpíval:

Medvídek jsem, kdo mne zná, bude se mnou kamarád.

Brum, brum, brum, dáme med všem sousedům. 

Upečeme medovník, nikdo se to nedoví,

odkud máme tolik medu, 

sníst ho ani nedovedu. 

A jak si tak prozpěvoval a hrál si s představou voňavé dobroty, šlápl do hnízda divokých včel. 

Au. Co to je? To bolí. Myslel jsem si, že mi dají med a ony zatím jed. 

Hmmm, asi na to jdu špatně. Možná bych je měl poprosit? 

A možná taky pomoci v úlu. A možná i pochopit jejich hierarchii. Jak oni pilně pracují a že bez práce zkrátka, nejen že nejsou koláče, ale ani žádný med. 

A já chtěl všechno hned. 

To jsem byl ale medvídek  Zlobílek.

A co se nestalo, začal si znovu zpívat:

Už vím, jak se plní přání, nestačí jen chtít. 

Musíš pro ně bez váhání po své cestě jít. 

Rozhodnout se pro vítězství a všechno mu dát. 

Jen tak najdeš, to co hledáš, o co můžeš stát.

Začal se usmívat. Hopkal ze strany na stranu a byl moc šťastný. 

Hádejte, co si pomyslel. 

Vždyť  já ani nemusím mít tolik medu na světě,

nejhezčí je pohlazení od milého dítěte. 

Ten, kdo mě má rád a vesele si hraje, 

toho nevyměním.

Med to nevyhraje!

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Eva Sádecká | čtvrtek 3.2.2022 11:55 | karma článku: 9,42 | přečteno: 237x
  • Další články autora

Eva Sádecká

Cesta za duhou

Slunce volá tě, jsi volná, zastav se. A lehounce, s novou odvahou, těšíš se na výlet za usměvavou duhou...

27.4.2024 v 13:30 | Karma: 0 | Přečteno: 38x | Osobní

Eva Sádecká

Svítání

Rozevláté vlasy, v dálce mizí loď. Vítr šeptá tiše: „Vem si mne, tak pojď! Plnými doušky nabírej do dlaní. Jsem tvoje nové svítání...

25.4.2024 v 20:52 | Karma: 0 | Přečteno: 34x | Diskuse| Poezie a próza

Eva Sádecká

Pampeliška

Vítr rozfoukal všechny padáčky? Kde je konec pampelišky? V každém chmýří kouká na nás z výšky. Dotýká se nebe, než spadne na zem? Ticho ji léčí novým obrazem?

19.4.2024 v 14:54 | Karma: 0 | Přečteno: 53x | Diskuse| Poezie a próza

Eva Sádecká

Hlídej lásku

U brány stojím, tvé světlo hlídám. Já věrně střežím tvou duši, má milá. Našlapuj opatrně, létej obezřetně, ať si nepolámeš křídla...

17.4.2024 v 7:15 | Karma: 3,73 | Přečteno: 113x | Diskuse| Osobní

Eva Sádecká

Pro radost

Jiný život, jiné činy? Jaký příběh nyní vyprávíš? Díváš se často do své duše? O čem stále tajně sníš?

17.4.2024 v 4:57 | Karma: 0 | Přečteno: 51x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Úprava pravidel čištění odpadních vod v EU bude mít zřejmě vliv na cenu léků

1. května 2024  8:09

Na čištění městských odpadních vod by se od roku 2045 měly podílet největší znečišťovatelé, tedy...

Role digitálních služeb České televize bude posilovat, říká její nový ředitel

1. května 2024

Jan Souček stojí od října v čele veřejnoprávní televize. V kandidátském projektu uvedl mimo jiné...

Newyorská policie zasahovala na Kolumbijské univerzitě. Vyhnala demonstranty

1. května 2024  7:08

Newyorská policie vyklidila v noci na středu budovu Kolumbijské univerzity, kde se před tím...

Česko si letos během oslav prvního máje připomene i dvacet let v EU

1. května 2024

Sledujeme online Začínají každoroční oslavy prvního máje. V Praze pořádají tradiční setkání strany hnutí a spolky,...

  • Počet článků 1523
  • Celková karma 2,20
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik