Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

.... mňo, vono to pořekadlo vo prostitutkách, kerý bejvaj nejlepšíma manželkama sice hezky zní, ale nevěřte všemu co ste kdy četla či slyšela,- ...... mohu Vás ubezpečit že opak je pravdou !,- ináč za formu a obsah "povídky"R^!

0 0
možnosti

Asi máte pravdu. Děkuji.:-)

0 0
možnosti

Dobrý den paní Evo. Vaše příběhy jsou vždy zajímavé. Nemohu napsat krásné a to ne, že by nebyly, ale protože jsou některé smutné, někdy zběsilé, některé k zamyšlení a tak. Prostě příběhy ze života. Ale to vůbec neznamená, že nejsou pravdivé a zajímavé. Ba právě naopak. V romantických příbězích jako je ,, Láska v latexovém oblečku,, jsou hlavně pocity toužící a to ať si to přiznáme či ne. Já se přiznávám. Děkuji. Váš čtenář J.

0 0
možnosti

Přiznávám, že já jsem takový hurikán pocitů. Je to silnější než já.:-)

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem jednoduchý, ale tyhle příběhy mne vždy dojmou a naplní krásným pocitem. R^

1 0
možnosti

E35v85a 52S45á85d31e67c53k20á

20. 10. 2016 15:00

Moc děkuji, já je také miluji.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS