Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

.... mňo, vono to pořekadlo vo prostitutkách, kerý bejvaj nejlepšíma manželkama sice hezky zní, ale nevěřte všemu co ste kdy četla či slyšela,- ...... mohu Vás ubezpečit že opak je pravdou !,- ináč za formu a obsah "povídky"R^!

0 0
možnosti
ES

Asi máte pravdu. Děkuji.:-)

0 0
možnosti
JS

Dobrý den paní Evo. Vaše příběhy jsou vždy zajímavé. Nemohu napsat krásné a to ne, že by nebyly, ale protože jsou některé smutné, někdy zběsilé, některé k zamyšlení a tak. Prostě příběhy ze života. Ale to vůbec neznamená, že nejsou pravdivé a zajímavé. Ba právě naopak. V romantických příbězích jako je ,, Láska v latexovém oblečku,, jsou hlavně pocity toužící a to ať si to přiznáme či ne. Já se přiznávám. Děkuji. Váš čtenář J.

0 0
možnosti
ES

Přiznávám, že já jsem takový hurikán pocitů. Je to silnější než já.:-)

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem jednoduchý, ale tyhle příběhy mne vždy dojmou a naplní krásným pocitem. R^

1 0
možnosti
ES

E42v18a 51S76á44d70e36c15k53á

20. 10. 2016 15:00

Moc děkuji, já je také miluji.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1523
  • Celková karma 2,21
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik