Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ proč ne? Když jsou cool roztrhaný džíny proč ne různobarevný ponožky;-D? karma

1 0
možnosti
MS

Já jsem problém ztracených ponožek vyřešil jednou provždy tak, že si je v rámci sprchování hned ručně vyperu a poté pověsím na balkón. Já jsem spokojen, že už se mi ponožky neztrácejí, žena je spokojená, že se (použité) nikde neválejí. :-)

1 0
možnosti
MV

na to sem linej, ale verim, ze to funguje

1 0
možnosti
JS

:) včera jsem (nekecám!) viděla v tramvaji vyznavačku single ponožek - jedna noha v silonkové ponožce a druhá v šedo-modré klasické tenké ponožce :)))

Asi nový trend :)

0 0
možnosti
MV

prece ty single nevyhodime

ja uz to u nas na vsi praktikuju asi tak rok

divne koukaj, ale noham je dobre

3 0
možnosti
MV

taky o tom, pri vyndavani pradla ze sucicky premejslim - popsala jste to perfektne

jen mala korektura - single ponozky, ne singel

karma

0 0
možnosti
ES

Díky, díky, honem opravuji, já to tušila, že tam bude R^Rv

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS