Diskuse

Naboso

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako letitá bosonožka tleskám. R^

0 0
možnosti
Foto

Evi, zlato, ahojky V mám ráda tvé blogy, jsou plné něhy a lásky.

0 0
možnosti

Bohunko, ráda sdílím a čekám na tvé V

0 0
možnosti

Bosky je to skvělý, jen když jsem na chalupě začínal hrát s pejsanem bez bot pravidelný třífazový fotbálek netušil jsem, že nepečovaná pata, popraskaná může být něco co mi od bosky kopané odradí. Naštěstí jsem zkusil tvaroh a podařilo se to zatáhnout. Dnes to běžně válíme a občas jen na kluzké trávě učiním nerad roznožku či jiný pád, zatím jsem přežil a budu pokračovat;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Díky za zpětnou vazbu - bosou.:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1524
  • Celková karma 2,06
  • Průměrná čtenost 229x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik