Diskuse

Tvůrce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Nádherné!R^V

Je ten, kdo dokáže nezištně a v tichosti dávat, kdo dokáže sebe i druhé respektovat, jen ten dokáže opravdově, upřímně milovat.

1 0
možnosti
ES

Překrásně řečeno! R^

1 0
možnosti
PB

P83e29t22r 32B93u38r67i75a62n

19. 1. 2021 15:03

Hezké, karma.:-)

1 0
možnosti
ES

Víte, já už jsem té bolesti teď měla moc, potřebovala jsem vystoupit. Odpustit a už je líp! Změnit myšlenky, co ubližují a popřemýšlet, proč pouštím do života lidi, kteří ubližují... Proto pořád dokola píši o lásce. V

2 0
možnosti
JF

WauR^ kdo ten je na cestě on jejím značením :-)

1 0
možnosti
ES

Myslel jste to, tak, že ten, kdo je na cestě, je tou cestou? Že už samotný záměr je cestou?

0 0
možnosti
PK

Nevím jestli jsem porozuměl, snad, možná ale jinak snad to mám i jasný, nejsme přece tady jen proto, abychom získávali a byli milováni, ale abychom sami dávali , to dává smysl a sílu do budoucna, nebo? Je obleva a už se padá méně, hezký den..;-DR^

0 0
možnosti
ES

Já myslím, že vy si žijete hezky, protože máte hezkou duši.V

0 0
možnosti
ES

:-)Ještě je to kostrbaté, dítě nahulaté....V

1 0
možnosti
  • Počet článků 1520
  • Celková karma 2,12
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik