Diskuse

O svobodě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^;-)Ta pohádka je nadčasová, dnes obzvlášť nadmíru aktuální. Pozoruji, že mnoho lidí vůbec nechápe, co je to vnitřní, SKUTEČNÁ svoboda.

0 0
možnosti

Já jsem v tom fakt neviině. Já jenom cítila na srdci smutek a šla něco napsat, o starém, bohatém pánovi a nakonec tohle...V

0 0
možnosti

Nic ve zlém. Jen musím říct to, že podobnou verzi nám vyprávěla soudružka o Leninovi. Voloda Uljanov ljubil ptici...atd, dál už nevím. Ale taky je nakonec pustil na svobodu a měl radost. :-)

0 0
možnosti

P38e40t63r 27B68u95r59i83a35n

23. 1. 2021 12:41

Páč mu to politicky myslelo...:-)

1 0
možnosti

Není to jen takové, je to přesně odvyprávěná pohádka, jejíž děj i pointa jsou totožné.

0 0
možnosti

Všechna srdce zpívají stejnou píseň. Co na to říct?V

2 0
možnosti
Foto

R^Vnitrni duchovni svoboda se obtizne hleda nam lidem, svazanym hmotnym svetem a prebujelou civilizaci. Evi, nedavno mi v tom pomohl sen, ke kteremu se casto vracim v myslenkach a ktery jsem se tu pokusil popsat:

https://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=758477

2 0
možnosti

Děkuji, hned se podívám. Už se těším. VR^

1 0
možnosti

Císařův slavík?

0 0
možnosti

VJe to takové že? Jen jsem se nechala unést fantaziií. Ale myšlenka byla, že v zajetí nikdo nemůže být šťastný. Že roztáhnout křídla je osvobozující!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS