Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozumím vám. Ale pro mě by to nebylo.

1 0
možnosti

Začínala jsem v třípokojáku, byl mi malý.:-) Kdysi, poté co jsem následovala další a další bydlení, byla v určitou chvíli garsonka to nejlepší, co mne v životě potkalo. Konečně sama a v klidu!

0 0
možnosti
Foto

Evo, nejlepší vzpomínky mám na garsonku v cikánské čtvrti. Rozkládací gauč, barový pult, pařby a každoroční "filmový festival" pro cca 12 lidí. R^

1 0
možnosti

Super Davide!:-) Někdo garsonkou začíná, někdo končí a někdo ji má pro nejlepší vzpomínky...V

1 0
možnosti
Foto

R^Je to romantika, ale naše kočky by s tím nesouhlasily:-)

2 0
možnosti

Chtěla bych pejska, ale ještě není dost prostoru a času...:-)

1 0
možnosti

Nezapomenu na priváty ze studií. My v suterénním sklepě - kolega na ploše osobního auta! (Fakt, asi rekord). Říkal, že ušetří za cigára, pravdu měl. Já si zapalovat ani nemusel! Kolega se mi pochlubil garsonkou - rozbil jsem si čelo. Furt jsem poházel! Zřejmě navyklý rozměrům dědy - 125m2! Závěr - Bydlet se dá všude. Je to bod - domov. Dodatek - Na privátech, zejména v Brně se studovat nedá!. Nu, o m2 porostoru, ani tak nešlo ... ! :-)

1 0
možnosti

...a člověk je posléze svět v malém...:-)

1 1
možnosti

Souhlas - I velký a dobrý člověk, může bydlet v bytě malém ! ... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1520
  • Celková karma 2,06
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik