Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Že vás zase nevybrali?

Kdo by o to stál

Různí už nám tady hráli

Vám však patří grál

Vaše texty jedinečné

Hlavní proudy míjejí

Myšlenky ty však jsou věčné

Duše je pak sdílejí

:)

4 0
možnosti
ES

Myšlenky pro život - někdy to tak vnímám. Děkuji, moc mne to těší. Myslela jsem samozřejmě i na Vás, ale nějak jste mimo rým, co s tím?

Hezký den. :-)

1 0
možnosti
Foto

Uniknout milé pozornosti Evy Sádecké se mi "v očekávání změny tématu jejích blogů" dosud nepodařilo. Pokud na změnu tematiky svých článků potřebuje Eva i nadále aspoň malou nápovědu, tak tu jsem si dovolil napsat na její e-mail uvedený v profilu autorky docela nedávno - (přesněji dne 5. ledna 2022). ;-)

1 0
možnosti
ES

Pane Šindelář, to mi uniklo. To mě zajímá. Hned se kouknu.:-)

0 0
možnosti
JK

Podle mne by měl největší karmu dostat fotograf paní Šichtařové. Co ten dokáže stvořit z tak bezútěšného materiálu, to je skutečné umění!

0 0
možnosti
ES

Je úžasně fotogenická. A u Krause jí to také moc slušelo. :-)

0 0
možnosti
IL

VVVDeprese na vas dneska sedla snad, rikate nam, ze vas nikdo nema rad? Jsme tady my, co vas cteme a mezi sebe zveme ...

2 0
možnosti
ES

To je hezké, Ivi!:-)VVVV Já to tak vnímám už delší dobu.:-)V

1 0
možnosti
Foto

J92a56n 41Š29i33k

17. 1. 2022 22:18

Všechna sláva polní tráva. Články hvězd s vysokou karmou či ty o očkování a politice prosviští za den dva prostorem a už se k nim nikdo nikdy nevrátí. Zato články o lásce, přírodě, vztazích, atd. k nim budou chodit čtenáři, sice po jednotlivcích, ale stále po tisíc let a budou jim rozumět. Tedy pokud bude Internet. Jinak pravdu dí všichni v diskuzi níže a nejvíce David. Kašlete na karmu a titulní strany a pište jak cítíte, že je správné. Hezký večer V

5 0
možnosti
ES

Pane Šik, děkuji, platí jedině V. V životě platí to, co cítíme. Nic víc, nic míň. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Evi, řeknu to stručně. Kdybyste psala populistické články s karmou přes čtyřicet a čteností přes deset tisíc, tak bych Vás nečetl a troufám si říct, že by Vás takové psaní nenaplňovalo. Když píšete tak, jak jsem na Vás zvyklý, čtu Vás rád a dal bych ruku do ohně za to, že nejsem zdaleka sám. A proč to všechno? Protože Vaše články přinášejí lidem dobrou mysl, na rozdíl od těch populistických, které jsou vesměs naštvávací.

Tak vidíte, s tou stručností mi to nějak nevyšlo;-)

5 0
možnosti
ES

Hurá! Díky Honzo, mám radost. A doufám, že to ještě není konec.:-)

1 0
možnosti
SH

Milá Evo, vidíte, když si otevřu blog, pravda, není to často, vždy se podívám, jestli jste tu zrovna nenechala kus Vaší romantické duše. A karmu dávám vždy, i dnes.

4 0
možnosti
ES

Moc děkuji, to jsem nečekala.:-)

0 0
možnosti
Foto

Stovky lidí jsou rády,

že jste stále tady.

A zcela upřímně -

patřím mezi ně V

5 0
možnosti
ES

Chtěla jsem Vás také uvést, ale pak jsem to zkrátila... V:-) Já vím, myslím na Vás.V

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem se dostal do literatury. To už mi nikdo nevezme. ;-D Evo, jak jsem psal nedávno pod blogem jedné naší mladé kolegyně: naštvat jedním blogem stovky čtenářů je určitě jednoduší, než jiným desítky čtenářů potěšit.

4 0
možnosti
ES

Někdy nevím, jestli nevadí, že mám těch psacích stylů víc, ale zase se nemusím stylizovat.:-) Díky. Davide.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1524
  • Celková karma 2,06
  • Průměrná čtenost 229x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik