Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I60v77a50n32a 16L80a43n81c57e

20. 1. 2022 12:19

Naordinovala jsem si takové to: ticho,V kdy jsem o ničem už nechtěla slyšet, řešit ničí problémy. Potřebovala jsem se nadechnoutV A málem jsem v té době ztratila syna,;-( určitě jsem v této době ztratila svoji nejstarší vnučku, ke které si už těžko hledám cestu.;-(

1 0
možnosti
ES

Ivanko, láska si vždycky najde cestu.V

0 0
možnosti
Foto

Naši "zlosyni" jsou to nejlepší, co mě v životě potkalo. R^

2 0
možnosti
ES

Když vidím své děti, tak mám rád i sebe. Přece, kdo je stvořil, musí býti z nebe.:-)

2 0
možnosti
MP

Nu,. myslím paní Evo, že Vy musíte být všemi kteří Vás znají, milována.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 1520
  • Celková karma 2,10
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik