Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Odosobnění (báseň)

Vyhnala jsem city, tak se chráním

před dalším zklamáním.

Moje srdce ztvrdlo, i moje tvář,

z očí mi odešla veškerá zář.

Místo mě stojí tu nádoba prázdná,

emoce žádné, láska žádná.

3 0
možnosti
ES
IL

I32v95a36n83a 52L33a91n36c60e

23. 1. 2022 12:04

Evo, Evo, vy mi opět čtete myšlenky.:-) Před chvílí jsem vstala a náhodně jsem otevřela svůj sešit, a tam jsem měla svoji takovou starou básničku, mohla by se nazvat: připravuji se na odosobnění, nechce se mi, ale je to nutné, jedině tak mohu přežít. Budu štˇastna, kdoví? Může být depersonalizovaný člověk štˇastný?

A nyní čtu váš blog;-D;-D;-D,

2 0
možnosti
ES

O tom je jeden film. On nedokáže být šťastný. Měl by se vrátit do místa, kdy ještě šťastný byl a odtud začít. Ivi, asi mne to taky čeká. Co píšete. Děkuji. "Ve válce" se s tím asi musí počítat. Snad to nepotrvá věčně. Ale už pokrok je, vědět o tom a nehroutit se. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 1521
  • Celková karma 2,15
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik