Diskuse

Psí láska

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

Tenhle blog přináší tak pozitivní energii, že to až není možný. DěkujiV

3 0
možnosti
ES

A Vy Kamilko, radost.R^

1 0
možnosti
PK

Když jsem si vybíral svého parťáka na cesty bylo to cca měsíc před jeho narozením, no nakonec přišel na svět ve stejný měsíc a den jako já. Pani chovatelka konstatovala,že se nemohl dočkat....

Už se napsalo o pejsanech tolik, tak snad dva klasické : ,,Pes je jediné stvoření na světě, které vás miluje víc než sebe., není zvíře, je přítel. a za sebe dodám, že je to můj léčitel. Za blog superkarmaR^V

1 0
možnosti
ES

Léčitel duší, krásné. Narozen ve stejný den? To je úžasné.VR^

0 0
možnosti
IL

I94v72a51n63a 49L23a62n92c36e

19. 5. 2022 15:30

Vždycky jsem milovala pejsky, také když jsem se narodila, tak moje prarodiče měli na chalupě Šotka a to byl foxteriér. Žila jsem s maminkou tři roky u jejích rodičů a prababičky, protože moji rodiče ještě neměli byt. Otec byl v podnájmu. Maminka mi několikrát vyprávěla, jak mě Šoteček hlídal, nikdo cizí se nesměl přiblížit ke kočárku.

Pejskové a kočičkyVVV

1 0
možnosti
ES

Milují nás i dětičky...V:-)V

1 0
možnosti
Foto

R^To je milé. I kočičí láska je podobná, jen kočky ji dávají najevo trochu jiným způsobem:-)

4 0
možnosti
ES

A to o tom Vy, Honzo, víte své.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 1522
  • Celková karma 2,15
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik