Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^ Evičko, opět hodně aktuální! Proč hledat jinde štěstí a lásku, když ji máme vedle sebe? Jsem asi hodně staromódní, ale já bych nechtěla odjet někam daleko a všechno, co miluji, tady nechat.

1 0
možnosti
ES

Ať jsou lidé tam, kde to milují. Ať je to kdekoli. VR^ Děkuji.:-)

1 0
možnosti
PK

Blízký svým obsahem blog jsem již dnes četl pod názvem “ Komu je otevřen skutečný život“ našel jsem hezký citát, který se mi zamlouval.... Celý život čekáme na výjimečného člověka místo toho, abychom obyčejné lidi okolo nás změnili na výjimečné.“ (Hans Urs Von Balthasar), Hezký den, bude hodně ale hodně sluníčka....;-D;-DR^

1 0
možnosti
ES

K tomu není co dodat. Snad jedině víc, než souhlasit.VR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1522
  • Celková karma 2,15
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik