Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jakou ma cenu kapka vody v mori? Asi takovou jako my sami;-)R^

1 0
možnosti

To je hezké, Honzi.V:-)

1 0
možnosti

Já jsem velmi bohatý člověk, ale taky velmi jednoduchý, když se na mě prodavačka zasměje je zamračený den v slunečný proměněn, když ráno mě pejsan vítá radostným vrtěním ocásku a praví: ,, Tak otroku dej něco na sebe a jdeme" pak cítím, že jsem skutečně nejbohatší mezi všemi.....no teda když mi ještě posečká až vypiju tu svou ranní žbrundu...;-D;-D;-DR^

2 0
možnosti

Svítí sluníčko, pejsek ocáskem zavrtí a já jsem "bohatý". Na stole ranní káva a já si říkám. Žiju? Tak sláva!!!:-)VR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 1520
  • Celková karma 2,12
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik