Diskuse

Svoboda motýla

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Evičko, zrovna včera jsem přemýšlela o tom, že si z dětství stále nesu vzorec podivného chování, a to vyhovět všem. Jako dítě jsem nechtěla zklamat rodiče, příbuzné a učitele a chtěla jsem být stále tou hodnou holčičkou. Ale musím dodat, že už je to v posledních letech mnohem lepší a dokážu se občas řídit jen svými pocity bez ohledu na to, co si o mně pomyslí okolí. Zpřetrhat pouta nesmyslných obav napořád a dělat to, co mě opravdu naplňuje a přináší radost!!

1 0
možnosti

Jarmilko, právě o tom přemýšlím. Smysl má jedině to, co nám dělá radost. A hodné holčičky si málokdo váží. Takže všeho s mírou a v pohodě. VR^:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS