Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Životní potřeby? Pro mne jednoznačně láska v celém spektru jejího významu, vnitřní klid a mír, svoboda, nezávislost a vztahy založené na upřímnosti, empatii, respektu a úctě.

Zjistil jsem, že lidé zabředlí ve hmotě mají k výše zmíněnému obvykle na hony vzdáleno. Je to však můj dojem, nabytý lety pozorování, a proto jsem vzdálen tomu, abych jej vydával za "nezpochybnitelnou pravdu".

Vám karmaR^V

2 0
možnosti

Tak nějak si musíme uklidit ve svém nitru a nenechat se odradit tím, co najdeme. :-) A pak? Už to bude jenom lepší... V

1 0
možnosti
Foto

R^Štěstí a klid v duši jsou k nezaplacení. Jachta, letadlo a dům na Floridě dokáží život docela zpříjemnit. Psa ovšem neoblbneš. VVV

1 0
možnosti

J59a38n 55M46a50r18e74k

7. 12. 2022 0:08

Já vždy závidím psům. Takový pejsek kráčí po ulici a v tlamě má kus klacku. V tom případě vidím nejštastnejšího tvora.

P.S. Snad si někdo nemyslí, že abych byl štastný, si vezmu kus klacku do huby. to ne to raději pořádný steak

1 0
možnosti

Asi nás to ti pejsci mají naučit. Děti a pejsci. R^V:-)

0 0
možnosti

I86v22a94n21a 69L31a30n35c85e

6. 12. 2022 23:35

Ke štěstí se potřebuje: zdraví,V protože s bolestí se těžko raduje:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1524
  • Celková karma 2,06
  • Průměrná čtenost 229x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik