Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ja to čítam na dobrú noc, upokojilo ma to, lebo som mala náročný deň.

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že jsem to četl odpoledne. Fantastická pohádka na dobrou noc.

Vašek

1 0
možnosti
IL

I87v72a91n64a 37L75a72n56c76e

30. 5. 2023 12:14

Vzpomínám si, že jsem měla papírovou panenku a na ni jsem dávala papírové oblečky, které z ní neustále padaly. Proto jsem si raději hrála s bráchou, který měl stavebnici Merkur.

1 0
možnosti
ES

Já miluji ty papírové panenky, asi si nějakou vyrobím do pohádky...

1 0
možnosti
Foto

Měsíc viděl korunku s hvězdičkami a tak zašel na pokec.

2 0
možnosti
ES

Dobrá reakce...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1521
  • Celková karma 2,10
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik