Osobní růst

Eva Sádecká

Buď hodná!

Proč chce člověk vždycky to, co nemůže mít? Dává cit tomu, kdo jej nikdy neopětuje? Důvěřuje někomu, kdo nevěří ani sám sobě. Obětuje se zbytečně pro toho, komu je lhostejný, nebo ho jen vyžívá pro své ego.

4.10.2015 v 11:00 | Karma článku: 7.78 | Přečteno: 218 | Diskuse

Eva Sádecká

Bez citu nejsi tu

Jak se dnes cítíte? Možná si užíváte jen volnou sobotu. Nebo jste v práci a den plyne jiným tempem. Nebo jste se zrovna s někým rozešli a přemýšlíte, jak budete žít dál. Stojíte možná na křižovatce.

19.9.2015 v 13:55 | Karma článku: 6.93 | Přečteno: 274 | Diskuse

Eva Sádecká

Roztomilý chaotik

Takže nikdy nic nenajdete? Ne. Proč? Počkejte, tady někde mám pro vás ty papíry. Kam jsem je jenom založil? Ještě před chvílí jsem je měl, vážně. To nic. Můžeme pokračovat bez nich.

5.9.2015 v 15:54 | Karma článku: 7.83 | Přečteno: 223 | Diskuse

Eva Sádecká

Chuť začít znova

Také máte někdy pocit, že v určité chvíli života se za vším zatáhne opona? Jakoby hlásila konec jedné etapy. Některá setkání uzavírají jednu z kapitol vašeho života.

5.9.2015 v 12:59 | Karma článku: 8.06 | Přečteno: 261 | Diskuse

Eva Sádecká

Jsem, jaká jsem

Kdo určuje pravidla, jaká bych měla být? Co bych měla říkat, dělat, proč tak a ne jinak. Vážně – kdo? Co dělá hodná holka, či žena? Snaží se, aby jí ti druzí měli rádi? Aby si vysloužila pochvalu?

31.8.2015 v 16:16 | Karma článku: 8.46 | Přečteno: 274 | Diskuse

Eva Sádecká

Žít jako vítěz

Ublížil Vám někdo? Posmíval se Vám? Možná donekonečna ponižoval, týral? Bral Vám osobní svobodu, nedával prostor, upíral pocit jedinečnosti? Vůbec ho nezajímal Váš názor, pocity, právo být sám sebou?

4.8.2015 v 7:56 | Karma článku: 15.13 | Přečteno: 879 | Diskuse

Eva Sádecká

Vlastní cesta

Na té cestě musíš být SVÁ, řekla mi věštkyně a zmizela. Pak jsem se probudila. Ta slova mi ještě dlouho zněla v uších. Být SVÁ. To je paráda, přesně tohle potřebuji!

3.8.2015 v 13:40 | Karma článku: 6.58 | Přečteno: 428 | Diskuse

Eva Sádecká

Pohoda

Přichází ze země Úsměvů, ke mně si přišla pro něhu. Přichází ze země Úsměvů, jsem rád, že ji tu mám. Přichází ze země Pohody, nevadí že tričko mám naruby. Přichází ze země Pohody, jsem rád, že ji tu mám.

2.8.2015 v 8:11 | Karma článku: 7.97 | Přečteno: 243 | Diskuse

Eva Sádecká

Měj se rád

Chybí ti pohlazení? Tak se hlaď. Chybí ti láska? Měj se rád. Chybí ti úsměv? Tak se směj! Pak teprve lásku rozdávej.

29.7.2015 v 12:48 | Karma článku: 6.98 | Přečteno: 419 | Diskuse

Eva Sádecká

Odvaha milovat

Co je to za lásku, která za chvíli nenávidí? Jak to, že už není? Kam se poděla? Utekla snad? Nebo někam schovala? Budeme ji hledat? A proč, vlastně? Vždyť na světě je tolik další lidí.

26.7.2015 v 7:57 | Karma článku: 9.77 | Přečteno: 566 | Diskuse

Eva Sádecká

Touha po změně

Něco ve mně zpívá, něco ve mně zní. Něco, co jsem kdysi v sobě uvěznil. Něco ve mně zpívá, nutí mne teď růst. Proč přišla ta změna, vždyť léta držím půst...

25.7.2015 v 15:48 | Karma článku: 6.05 | Přečteno: 236 | Diskuse

Eva Sádecká

Křest ohněm

Já jsem ten plamen, já jsem ten žár. Já jsem tvé touhy rozpaloval. Já jsem ta vášeň, zrada i chlad. To já jsem tě provázel v tmách.

25.7.2015 v 13:00 | Karma článku: 5.23 | Přečteno: 236 | Diskuse

Eva Sádecká

Konečná - vystupovat!

Všechno jednou končí, jen cesta zůstává. Cítíš, že se loučíš a slzy v očích máš. Všechno jednou končí, už je čas jít dál, tu cestu, která těší, musíš ujít sám.

24.7.2015 v 15:45 | Karma článku: 7.83 | Přečteno: 306 | Diskuse

Eva Sádecká

Tam, kde budeš svůj

Tam, kde není láska, se nedaří. Tam, kde není láska, poznáš příkoří. Tam kde není láska, budeš zoufalý. Možná právě tady začneš od nuly...

24.7.2015 v 13:22 | Karma článku: 7.77 | Přečteno: 278 | Diskuse

Eva Sádecká

Skoč, křídla roztáhneš cestou / Ray Bradbury/

Skoč. Tvá zlomená křídla se dávno zahojila. Duše zocelila. Vzpomínáš? Všechny ty těžké chvíle tě připravily na cestu. Skoč. Nechápu, proč se tolik bráníš. K čemu ten strach?

12.7.2015 v 20:40 | Karma článku: 14.52 | Přečteno: 807 | Diskuse

Eva Sádecká

Svatba ega s duší

Ego už dlouho chodilo po světě velmi unavené. Za vším snažením nalezlo jen marnost a klam. Proč? Proč se vždycky všechno ztratí, rozplyne, zpochybní? Existuje něco, co by bylo skutečné a věčné? Něco víc, než mýdlová bublina, než

12.7.2015 v 12:21 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 86 | Diskuse

Eva Sádecká

Sám sobě přítelem

Jak to zvládáš, kamaráde? Dokážeš naplnit slova, která vyslovíš? Cítit je? Dokážeš být šťastný sám? Jak moc potřebuješ druhé a věci k životu?

25.6.2015 v 0:00 | Karma článku: 5.29 | Přečteno: 171 | Diskuse
Počet článků 1480 Celková karma 4.40 Průměrná čtenost 226

Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti