Eva Sádecká

Přišla ke mně láska

2. 09. 2017 20:08:51
A řekla, že nemohla přijít dřív, dokud jsem jí sama neotevřela. Objala mne. Vzala do náruče a tančila se mnou po pokoji. Posadila se ke mně a začala vyprávět. Znělo to jako rajská hudba. Jako bych se po létech vrátila zpátky domů.

Ten známý pocit domova, tolik mi chyběl. Ten milý hlas ve mně, ta krása, něha a bezpečí. Ta bezbřehá touha cítit lásku. Neviditelná esence vstoupila do mého života. Nic pro ni není problém, pokaždé se rodí znovu. Ožívá s každou novou minutou a zapomíná na špatné věci, vidí jen to hezké.

Takové je znovuzrození, temnota ustupuje světlu, láska rozpouští ego a utrpení mírní soucit.

Znovu se narodit, pocítit příliv energie, vymazat chyby ve svém vědomí a svůj život přepsat novým pocitem pohody a štěstí.

Co všechno je k tomu zapotřebí?

Vůbec nic, jen klid, otevřené srdce a oči plné světla.

Přichází nádherná, opojná záře, slyšíte varhany, hudbu sfér.

Možná jen na chvíli, ten pocit nechcete ztratit, však jeho dotek toužíte uchovat navždycky.

Autor: Eva Sádecká | karma: 13.73 | přečteno: 523 ×
Poslední články autora