Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tanec v podkroví

Seznámili jsme se úplně náhodou, letmý dotek, když jsem dobíhal tramvaj. Kouzelný úsměv, který nepatřil mně , jen si ta žena na něco vzpomněla. Jenže já měl tak sladký pocit, jako když jsem v dětství dostal svého prvního medvídka.

Nějakým samozřejmým gestem jsem pokynul hlavou, usmál se a pozval novou paní na odpolední kávu. 

Z kávového dýchánku byl najednou celý večer. Je zvláštní, co všechno jsem měli společného. Hudbu, literaturu, vášeň pro cestování, skákali jsme si  navzájem do řeči a vždycky řekli to stejné slovo! 

Wau!

Bylo to tak vzrušující. Přiznám se, že nádherně voněla. Taková ta třešnička na dortu jedné nádherné chvíle. 

Najednou všechny tramvaje utichly, v kavárně jsme seděli jen my dva.

V pohodě, ozval se ospalý číšník, stejně tu musím ještě uklidit...

A tak proběhla další půlhodinka, z které už moc nevím, asi jsem nebyl úplně přítomen, jen jsem se tak koupal v očích, které byly neskutečně hluboké a tajemné. 

Takže? 

Loučení? Ale kdepak.

Bydlím tu kousek odsud, řekla potichu. 

?????

Tak to je paráda, pomyslel jsem si, ale nedal jsem to příliš znát.

No, už bych musel domů taxíkem, prohodil jsem nenápadně.

A zase ten hluboký pohled. Jak jen někdo může mít tak krásné oči?

Než jsem se vzpamatoval, seděl jsem na romantické pohovce, v pokoji hrála podmanivá hudba. Skleničky cinkly místo pozdravu a já úplně oněměl.

Čekal jsem, že přijde ta scéna, jako z filmu, polibek, tanec, vášnivé milování.

Vstal jsem a řekl: Smím prosit?

Tajemná žena měla ohěň v krvi, cit pro rytmus a cítil jsem i neskutečnou něhu. 

Poté, co jsem pocítil jiskřivý nádech erotična, trochu jsem zbrzdil. 

Něco mi říkalo, ať té jemné duši neublížím.

Byla taková éterická, vznášela se v oblacích a její úsměv vypovídal, že je šťastná.

To je ta chvíle, šeptala mi do ucha, kdy nic nepotřebuješ.

 Prožíval jsem to samé. 

Protancovali jsme celou noc, povídali si, smáli se, byl jsem, po dlouhé době naprosto spokojený.  

Byla tak neskutečně milá, až mne to dojalo.

Nemohl jsem pustit uzdu své vášni, zkrátka to nešlo.

Jen jsem ji lehounce políbil do vlasů a přidal květ, který ležel na stolku. Krajková růže.

Tak a teď by si každý myslel, že jsem blázen, který nevyužil příležitosti. 

Skoro svítalo. 

A ona pak odešla spát do svého pokoje.  Nechala mne, ať si dělám, co chci.

Co myslíte, že se stalo? 

Ne, nemohl bych tam usnout.

Nemohl bych ráno, té křehké víle říct, že rozjíždím nový projekt a na vztahy nemám v současné době vůbec pomyšlení. 

A tak jsem lehounce otevřel dveře z podkroví a odešel jsem potichu do noci. 

Nemohl jsem na ni dlouho přestat myslet.

Kdo vlastně byla ta žena?

To už se nikdy nedozvím.

Však její vůně, dotek vlasů, je se mnou stále, jako stín.

 

Autor: Eva Sádecká | neděle 29.9.2019 13:16 | karma článku: 11,96 | přečteno: 380x
  • Další články autora

Eva Sádecká

Pampeliška

Vítr rozfoukal všechny padáčky? Kde je konec pampelišky? V každém chmýří kouká na nás z výšky. Dotýká se nebe, než spadne na zem? Ticho ji léčí novým obrazem?

19.4.2024 v 14:54 | Karma: 0 | Přečteno: 39x | Diskuse| Poezie a próza

Eva Sádecká

Hlídej lásku

U brány stojím, tvé světlo hlídám. Já věrně střežím tvou duši, má milá. Našlapuj opatrně, létej obezřetně, ať si nepolámeš křídla...

17.4.2024 v 7:15 | Karma: 3,73 | Přečteno: 94x | Diskuse| Osobní

Eva Sádecká

Pro radost

Jiný život, jiné činy? Jaký příběh nyní vyprávíš? Díváš se často do své duše? O čem stále tajně sníš?

17.4.2024 v 4:57 | Karma: 0 | Přečteno: 46x | Diskuse| Osobní

Eva Sádecká

Hýčkej se

Jde se lenošit? Povinně? To si dám líbit. Potěšení duši slíbit. Je čas. Objevit zase to hezké v nás...

16.4.2024 v 23:55 | Karma: 0 | Přečteno: 47x | Diskuse| Osobní

Eva Sádecká

Jahodový medvídek

Ten se má! Voní jako letní den, zkrátka pohoda. Jahodový medvídek čeká na děti. Zaslouží si odměnu, ten, kdo jej vytvořil.

15.4.2024 v 13:16 | Karma: 0 | Přečteno: 45x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Langšádlová končí ve vládě. Méně podle šéfky TOP 09 myslela na prezentaci

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  14:28

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  14:24

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

Trumpova bulvární odysea. Jeho věrní z něj dělali nadsamce, soupeře likvidovali

25. dubna 2024  14:10

Premium Aktuální soud s Donaldem Trumpem, ve kterém se propírají i jeho opakované zálety, je unikátní...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 1521
  • Celková karma 2,17
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik