Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Poněkud mi to připomnělo Kiplingovu báseň" Když"...A tedy R^

1 0
možnosti
ES

Ta báseň je nádherná, ano, přesně tak to cítím...:-)V

0 0
možnosti
PB

Asi o tom budu přemýšlet.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, vážená Evo, že nestíhám navštěvovat všechny blogy, jako jsou vaše. Omlouvám se, vaše články by si zasloužily vysokou čtenost!!R^R^:-):-) Občasný bloger...

0 0
možnosti
ES

Je to příjemné slyšet. Přiznám se, že dnes si to opravdu od srdce užívám.:-)V

0 0
možnosti
DP

R^Paní Evo, skvělé:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, karma. Více někdy bývá lépe než méně, ale i opačné případy mohou být pozitivní.

0 0
možnosti
Foto

R^moc hezké-jinak já mám špatnou paměť tak ikdyby se mě partner ptal, při nejlepší vůli mu do říct nedokážu:-)

1 0
možnosti
ES

;-DBezpočet? To nejlepší se nezapomíná...V

2 0
možnosti
FL

Já jsem se neptal, sama se pochlubila. Mysla, že tím na mne udělá dojem "jak je žádoucí" :-/

0 0
možnosti
FL
VK

Je to psáno duší velice citlivého člověka a je v tom hluboká pravda. Moc děkuji za moudrá slova.

1 0
možnosti
ES

:-)Děkuji. Objevila jsem Vaše blogy, budu se těšit na další...

0 0
možnosti
KB

K44a42r53e52l 95B96o29k

6. 8. 2017 9:09

Velice hezký.Karma

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS