Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Já mám pořád dovolenou, žiju totiž z důchodu - a to je výzva! Překonat sám ten proud valícího se času a nezbláznit se z toho.... Jinak když jsem míval ještě dovolené, to znamená, že jsem pracoval povinně, pamatuju se, že mě dovolená vždycky zaskočila - stalo se něco, co jsem nečekal. Nevím, jestli to mám jenom já, určitý druh lidí nebo všichni. Prostě jsem se vždycky na dovolené divil: to snad není pravda. Byla! Příklad: měli jsme tři ještě celkem malé děti (nejstaršímu bylo asi 10 a děsně miloval Coca-colu - chtěl jsem mu to dopřát, a tak kam jsme přišli, nechal jsem ho ať si cumlá svoji kolu - manželka orientovaná na šetření, ale byla nerada). Jednou jsme se jeli podívat na otočku do Harrachova - a já abych si mohl dát v klidu pivo, jsem vzal s sebou syna a vzdálili jsme se od chotě se zbytkem dětí a švagrovou, která s námi občas na dovolenou jezdila. Nenápadně jsme se zatoulali do hospůdky, já si dal pivo a nejstaršímu objednal kolu. Bylo to fajn, ale manželka to prokoukla a dávala mi intenzivně najevo svou nelibost. Stalo se asi v roce 1992 a dodnes si to pamatuju. Jo, když se ženíte, zamyslete se hluboce nad tím, koho jste si vybrali. ;-D

0 0
možnosti
ES

To jste se hezky rozepsal, Jirko. :-) Vzpomínka...

0 0
možnosti
PL

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS