Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Jako malý kluk jsem bydlel hned vedle. V zimě jsme tam chodili i lyžovat.

0 0
možnosti
ES

Tak to muselo být príma!:-)

0 0
možnosti
VV

Zavital jsem tam pre dul rokem a byl prekvapen jeji krasou. Ovsem ta restaurace mi ten dojem ponekud zkazila.

0 0
možnosti
ES

Všimla jsem si, že spousta rodinek měla jídlo s sebou na dece!:-)

0 0
možnosti
JJ

J14a83n 78J34í70l75e91k

24. 3. 2019 14:30

Na Ladronku, když jsem bydlel v Břevnově jsem často chodil procházkou:-)

0 0
možnosti
ES

:-)Svět je tak malý!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1520
  • Celková karma 2,12
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik