Diskuse

Život snů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem vaše svědomí a vím po hříchu co jsem udělal...

Kde už jste dnes mohl být, dávno v cíli a ne se všem jen omlouvat, nastokrát

A ti jiní? Jací byli? Samej podraz, podejdrát...a těch žen škoda je jen jmenovat

Chvíli jsem ho sledoval a zprava lil půldecáky, jen se ptejte klidně dál, i já bych se ptal

a vy myslím taky, konečně se dozvědět, proč máte bradu vzadu při té píli změnit svět

A těch roků čekání na to díky, na slušnost, v pocitu viny a nebýt zlý a jiný

to nejde přeci žít, já to sám vím, kýve host a proto jsem se přišel omluvit, pokárat se a tak...Já nalil další půldecák...

Slunce trhlo závěsy toho dne a paprsky ranní jako panna po přijímání

tancovaly po dně flašky jako když dvě duše vsadíš mezi drážky kuše

a dlaní vystřelíš je svobodné...

0 0
možnosti

Z mé básničky Svědomí...Rozhovor se svědomím...musel jsem to zkrátit, jinak b se to sem nevešlo. Ale k vložení mě inspirovala vaše básnička v blogu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Uz samotne uvedomeni si potreby takove zmeny jest touto zmenou.

Posilam palec a usmev pro zahrati:-)R^

1 0
možnosti

Ano. Každý den přidat polínko do ohýnku života! VR^

1 0
možnosti

Kdosi moudrý pravil, že: ,,Změna je život“, ale je to skutečně tak? Nevím jestli jsem otevřený změnám, bo jsem relativně spokojený a pokud chci příjmout nějakou, musím přece upravit vlastní hodnoty a postoj k životu, neboť okolnosti jen ty těžko změní můj život.

Tak a teď zpět do reality, snažil jsem se nedávat do přicházejícího roku žádné předsevzetí, ale možná pro tento rok přece jen cosi vymyslím...Štastný skok do tohoto roku.......;-DR^

1 0
možnosti

Děkuji za Vaše slova. Hodnoty a postoj. Štastná změna!VR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 1520
  • Celková karma 2,12
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik