Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cesta k autentickému Já je neskutečně těžká. Vyžaduje nejen odhodlání, ale především naprostou upřímnost k sobě samému a nekonečnou trpělivost.

Je to velmi bolestná, ale zároveň očistná a osvobozující procedura. Po dlouhém spánku přichází konečně probuzení k novému Životu, takovému, který stojí za to žít.

Vám, paní Sádecká, opět karmaR^V;-)

1 0
možnosti

Je vidět, že o tom něco víte.VR^

1 0
možnosti

Změna životního stylu znamená mj, ale především změnu způsobu myšlení, to není vůbec hračka. Když jsem byl mladší, tak jsem si pěstoval nespokojenost, jako motor změny k lepšímu, bo spokojený podnikatel je konec podnikání. Posléze jsem se občas snažil kouknout do sebe a zeptat se zda jsem spokojený, ale v poslední době jsem to vzdal a raději se ptám svého pejsana, zda je se mnou on štastný a nemá k páníčkovi nějaké zásadní vyjádření ..prej to stále ještě jde, pravíl;-D pěkný večer a karma za písmenkaR^

1 0
možnosti

Vy mně svými písmenky vždycky příjemně překvapíte! V

0 0
možnosti

Díky... Vidíte už i vaši inspiraci? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1524
  • Celková karma 2,06
  • Průměrná čtenost 229x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik