Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud jde o pejska, jde o to, bydlíte-li v činžáku nebo ve svém se zahrádkou. Tedy zda "gaučáka" nebo trochu víc akčního. Pejsek je členem rodiny (tzn. smečky), tzn. nelze jej odložit jako plyšáka či koloběžku. Pejsek se stane Vaším obrazem - jaký pán, takový pes.

Už máte vyzkoušeno, jak na Vás reagují pejsci Vašich známých? Pokud dobře, jděte do toho.R^

1 0
možnosti

:-)Zvířátka mne mají rádi. Já vím... V

0 0
možnosti

Vlastním obé a jsem ten nejštastnější tvor na této planetě právě díky pejsanovi a kočkám a to i přes to, že souhlasím s tím co jste napsala.

Nemá smysl oponovat pozitivy, je jich taky velmi mnoho.

Ten nej přínos spatřuji tedy mj. v tom, že se pejsan vzorně a pravidelně stará o mou fyzickou kondici (duševní též nezůstává bez povšimnutí). A tak zima až praští, teplo jak na Sahaře, nepřetržitě deštivo, nic ho nezadrží, vždy v danou dobu přistoupí a zavelí: ..Otroku jdeme" a já radostně splním čeho si žádá...;-DPěkný den.

2 0
možnosti

Těšila jsem se na Vaši odezvu. To pozitivní vždycky převažuje, že? Otrůčku, jdeme!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Lidé se zpravidla dělí na psí (mají rádi hierarchii a pevný řád), kočičí (řídí se heslem dělej si, co chceš a to samé dopřej mně) a univerzální (jsou vždy nad věcí). Nejprve se, Evi, zeptejte sama sebe, čím jste, a teprve potom zvolte druh mazlíčka, nám doma vyhovuje ta všeobecná svobodomyslnost, a tak máme dvě kočky.;-)

1 0
možnosti

No, to je zajímavé, Jane. Děkuji. Já jsem jasná kočka, ale ten řád, ten by mne pejsek chtě nechtě naučil. A rád!V:-)

2 0
možnosti
Foto

Hledat někde jinde? V některých případech je to velmi žádoucí.

1 0
možnosti
Foto

Myslíte třeba nějakého plaza? ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS