Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Teda vy mi děláte chutě :-)

1 0
možnosti
ES

No, neste sama. Po tomto blogu jsem musela udělat nádivku, jak jsem na ni dostala chuť! Přece jenom ta chuť je nejdůležitější.V

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

I před tím to bylo dobré, takových chytráků je. R^

2 0
možnosti
PK

Mě zaujala ta domácí bonboniéra, mnohé umím udělat v domácí režii, ale bonbony jsem nezvládl...:-)R^

1 0
možnosti
ES

Pane Korecký, to byste zvládl jednou rukou! Opravdu..R^

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Zdravé věci vyvažují ty nezdravé. Nedá se přeci jíst donekonečna jen zdravě. Co se týče vzhledu, věc názoru, všechny směsi tak vypadají.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1517
  • Celková karma 2,08
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik