Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Nebýt lhostejní a potkávat se - R^ tak je to, i já mám několik přátel z náhodných setkání

1 0
možnosti
ES

Děkuji. Těším se na další...:-)V

0 0
možnosti
ES

Děkuji, Ivanko.V

0 0
možnosti
PK

Já bych taky tak rád někdy nasednul do voňavého autíčka, ale jak to říci pejsanovi, jehož odér se po plavbě v potoce šiří a zůstává s řidičem. No ale nutno přiznat, že mi není nepříjemný....

Zcela obdobně jako vy v tram, já potkávám na cestách s pejsanem mnoho lidiček a poznám hned bude li diskus,nebo jenprojdeme a když je diskus bývá zajímavá...:-)

1 0
možnosti
ES

Pane Korecký, je známo, že majitelé psů nemají nouzi o seznámení. Děti, maminky, všichni si chtějí pohladit pejska. A s majitelem alespoň bezva popovídat! V:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Život je jako bonboniéra. Nikdy nevíš, co ochutnáš. Forrest Gump

1 0
možnosti
Foto

R^Stesti se mnohdy sklada z drobnych stripku. Dik za sdeleni jednoho z nich, Evi, hned se mi bude lip spatV:-)

2 0
možnosti
ES

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS