Diskuse

V hlavě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Rozum a cit jsou jako muž a žena. Pokud nejsou schopni dojít ke kompromisům, je podobně jako partnerství ohrožena celá mysl:-)

1 0
možnosti
ES

Někdy to vyřeší vyšší spravedlnost. Nás potěší, že řekla - Dost!:-) Díky, Jane.R^

2 0
možnosti
Foto

R^ Jojo, nejlepší je, když moje myšlenky tiše sedí a nepletou se mým radostným emocím do života. Vždycky to nejde snadno a je to boj, ale stojí za to!

1 0
možnosti
ES

To jste řekla hezky, podobně jako Honza Pražák. Měl podobnou myšlenku.

Hlavo, nech mne žít!:-):-):-)

2 0
možnosti
JG

Nádhera - mé opravdové JÁ a já egoR^

1 0
možnosti
IL

Ztotožnˇuji se s tim: ... myšlenka je pryč..., to se mi děje neustále;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1520
  • Celková karma 2,12
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik