Diskuse

Psíma očima

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak od počátku roku nej blog, ten mi fakt dostal.Děkuji.

Těch věrných čtyrnožců jsou miliony a jen někteří se dostanou díky mediím do povědomi jako například Hačiko,což je film s Richardem Gere o věrnosti pejsana, nebo Balto a Togo pejsani, kteří na Aljašce pomohli zastavit epidemii atd atd......a v naších končinách je moc prima knížečka o Gumpovi, který naučil lidi žít.

Velmi skromně se přiznám, že sám píši delší dobu příběh mého pejsana, který asi dostane název "Za psím ocáskem", ale vzhledem k mé smutně neschopné češtině budu číst jen já.

V životě jsem nedostal toliko lásky Va pokud si někdo myslí, že pejsani neumí počítat, ať si vezme do kapsy tři piškoty a dá psovi jen dva.;-D

Leje jak z konve, týden mě bolí v krku, ale jdeme, prostě jdeme;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Hezký den, pane Korecký. Vaše téma. Takže se můžeme těšit na další psí knížku? ( Teď mne napadá ten příměr, že jsou spolu na psí knížku...) Děkuji za příspěvek, změna tématu, vlastně mne inspirovala jedna blogerka s blogem s názvem Pes. Prší? Jdu se podívat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Evo, předpokládám, že je to sepsáno podle skutečných událostí. ;-)

1 0
možnosti

No, právě si říkám, nepřehnal to ten pes s tím nápadem? :-)

1 0
možnosti

R^R^R^Uzasny povidani.

1 0
možnosti

Děkuji. Mám radost.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1520
  • Celková karma 2,12
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik