Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I14v28a31n19a 45L75a55n20c78e

12. 7. 2022 12:38

Nejsem připravena na změny, i když jsem jich pár v životě udělala, tedˇ už mi připadá, že je čas na stabilitu. Proto se modlím: prosím, aby všechno zůstalo, tak jak je... Ve skutečnosti slyším skály se lámat, dokonce už se řítí...

1 0
možnosti

Stabilita, to je ono.R^:-)

0 0
možnosti

Nejsem připravena na změnu nikdy! Přesto se neustále o změnu pokouším, někdy to jde hladce, někdy to sakra bolí a někdy se vrátím tam odkud jsem vyšla, zjistila jsem , že tam odkud jsem chtěla změnu mi bylo sakra dobře. :-)

2 0
možnosti

Člověk dělá změnu nejčastěji, když už mu nic jiného nezbývá.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To chce odvahu, Evi, avšak kočky plavat dokážou, i když to většinou nevyhledávají:-)

1 0
možnosti

Hned jsem věděla, že se vám kočky budou líbit. :-) Díky, Honzo. Hezký den!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS