Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Nádherné fotky:-)

1 0
možnosti

I15v50a97n27a 75L59a55n29c14e

31. 7. 2022 12:35

Obláčky vypadají jako sněhové peřiny...R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Zajímavé nebeské fotky! Vlastní tvorba? Mám stejnou úchylku jako David S., hned mě napadne nějaká písnička. Davida napadla vhodnější, perfektní písnička od Vlasty Redla. Mě napadlo od Jarka N.: S nohama křížem a s rukama nad hlavou koukám nahoru na oblohu modravou jak se mezi mraky honí moje strakaté krávy... Taky mě napadla písnička, kterou jsem kdysi složila, text dosti obligátní: Jako sedmé nebe oči modré máš, v nich se, lásko, utopím, jako sedmé nebe oči modré máš a rád mě máš, to vím...

3 0
možnosti

Jarmilko, ty fotky nejsou tak silné, jako skutečnost. Byla to taková nádhera, že bych tam nejraději zůstala, než by se všechny obláčky rozplynuly. Byl to takový prstenec, nebylo poznat, zda je to sníh, nebo nebe... Jako v pohádce!!!V:-)

2 0
možnosti
Foto

Na louce strom Pod stromem ležím V dálce hřmí hrom Přes háj domů běžím

Pod horou háj Nad hlavou nebe Nad nebem ráj A tam vidím tebe

V.Redl

3 0
možnosti

To je milé, Davide!R^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1521
  • Celková karma 2,10
  • Průměrná čtenost 230x
Na štěstí nečekej, už tady je. Tak dlouho čekalo jen na Tebe.

www.evasadecka.cz,eva.sadecka@post.cz

knížky pro radost, písničky s kytarou, poetické večery, pohádky pro děti

 

Seznam rubrik